Erweiterte
Suche ›

Advertising, Commercial Spaces and the Urban

Buch
96,29 € Derzeit nicht lieferbar
Dieses Produkt ist auch verfügbar als:

Kurzbeschreibung

Providing a detailed account of contemporary outdoor advertising and its relationship with urban space, this book examines what the outdoor advertising industry tells us about the commercial production of urban space, what industry practices reveal about contemporary capitalism, and how ads and billboard structures interface with spaces of the city

Details
Schlagworte
Autor

Titel: Advertising, Commercial Spaces and the Urban
Autoren/Herausgeber: Anne M. Cronin
Aus der Reihe: Consumption and Public Life
Ausgabe: 1st ed. 2010

ISBN/EAN: 9781349303700

Seitenzahl: 215
Format: 22,9 x 15,2 cm
Produktform: Taschenbuch/Softcover
Gewicht: 0 g
Sprache: Englisch

ANNE CRONIN is Senior Lecturer in the Sociology Department at Lancaster University, UK. She has previously published Advertising Myths, Advertising and Consumer Citizenship, and Consuming the Entrepreneurial City (co-edited).

buchhandel.de - Newsletter
Möchten Sie sich für den Newsletter anmelden?


Bitte geben Sie eine gültige E-Mail-Adresse ein.
Lieber nicht