Erweiterte
Suche ›

Competing Through Supply Chain Management

Creating Market-Winning Strategies Through Supply Chain Partnerships

Springer US,
Buch
223,63 € Lieferbar in 2-3 Tagen
Dieses Produkt ist auch verfügbar als:

Kurzbeschreibung

SCM is one of the hottest topics in manufacturing and distribution, and like JIT and TQC it requires a corporate commitment. This book provides both fundamental principles of SCM as well as a set of guidelines to assist in practical application of SCM. It will be one of the first books on the market that deals exclusively with SCM and its application. Readers in the academic, management sciences, sales, marketing and government environments will find this book of particular interest.

Details
Schlagworte

Titel: Competing Through Supply Chain Management
Autoren/Herausgeber: David Frederick Ross
Aus der Reihe: Chapman & Hall Materials Management/Logistics Series
Ausgabe: 1998

ISBN/EAN: 9780412137211

Seitenzahl: 366
Format: 23,5 x 15,5 cm
Produktform: Hardcover/Gebunden
Gewicht: 1,590 g
Sprache: Englisch

buchhandel.de - Newsletter
Möchten Sie sich für den Newsletter anmelden?


Bitte geben Sie eine gültige E-Mail-Adresse ein.
Lieber nicht