Erweiterte
Suche ›

Consuming Reality

The Commercialization of Factual Entertainment

Buch
96,29 € Lieferbar in 2-3 Tagen
Dieses Produkt ist auch verfügbar als:

Kurzbeschreibung

Engaging in a comprehensive examination of reality TV's advertising and promotional strategies, as well as the commodification of viewers, Consuming Reality dissects the unique and startling relation between mediation and consumption.

Details
Schlagworte
Autor

Titel: Consuming Reality
Autoren/Herausgeber: J. Deery
Ausgabe: 2012

ISBN/EAN: 9780230379961

Seitenzahl: 225
Format: 21,6 x 14 cm
Produktform: Hardcover/Gebunden
Gewicht: 425 g
Sprache: Englisch

June Deery is Associate Professor of Media at Rensselaer Polytechnic Institute, USA, and is the author of Reality TV (2015) as well several articles on television and new media.

buchhandel.de - Newsletter
Möchten Sie sich für den Newsletter anmelden?


Bitte geben Sie eine gültige E-Mail-Adresse ein.
Lieber nicht