Erweiterte
Suche ›

Customer Loyalty and Success

Buch
176,54 € Lieferbar in 5-7 Tagen
Dieses Produkt ist auch verfügbar als:

Kurzbeschreibung

This new book focusses upon customer care in relation to Human Resource Management issues and strategic planning. It addresses the objective of customer loyalty and retention in relation to business success and shows how this can integrate a company's strategy with regard to Marketing, Human Resource Management, Quality and Management of Change. This is an innovative book in a topical area that draws upon case study material.

Details
Schlagworte
Autor

Titel: Customer Loyalty and Success
Autoren/Herausgeber: J. Lynch
Ausgabe: 1st ed. 1995

ISBN/EAN: 9781349395125

Seitenzahl: 292
Format: 21,6 x 14 cm
Produktform: Taschenbuch/Softcover
Gewicht: 394 g
Sprache: Englisch

JAMES J. LYNCH

buchhandel.de - Newsletter
Möchten Sie sich für den Newsletter anmelden?


Bitte geben Sie eine gültige E-Mail-Adresse ein.
Lieber nicht