Erweiterte
Suche ›

Direct Sales and Direct Faith in Latin America

von
Buch
96,29 € Lieferbar in 2-3 Tagen
Dieses Produkt ist auch verfügbar als:

Kurzbeschreibung

Since 1990, direct sales have attracted over two million recruits in Mexico and are characterized by a belief in the power of positive thinking. Through an ethnographic portrait, Peter S. Cahn demonstrates that the quasi-religious commission of self-empowerment accounts for the explosive growth of commission-based sales in the developing world.

Details
Schlagworte
Autor

Titel: Direct Sales and Direct Faith in Latin America
Autoren/Herausgeber: P. Cahn
Aus der Reihe: Contemporary Anthropology of Religion
Ausgabe: 2011

ISBN/EAN: 9780230112490

Seitenzahl: 191
Format: 21,6 x 14 cm
Produktform: Hardcover/Gebunden
Gewicht: 390 g
Sprache: Englisch

PETER S.CAHN Director of Faculty Development and Diversity at Boston University, USA.

buchhandel.de - Newsletter
Möchten Sie sich für den Newsletter anmelden?


Bitte geben Sie eine gültige E-Mail-Adresse ein.
Lieber nicht