Erweiterte
Suche ›

Equity and Excellence in Educational Testing and Assessment

Buch
149,75 € Lieferbar in 5-7 Tagen
Dieses Produkt ist auch verfügbar als:

Kurzbeschreibung

5 TABLE I Average Reading Proficiency and Achievement Levels by RacelEthnicity Grades 4 8 and 12 1992 Reading Assessment Percentage of Student At or Above Percentage of Average Proficient Basic Below Basic Advanced I Students Proficiency I Grade 4 White 71 226 6 31 68 J2 69 16 193 0 Black 7 31 Hispanic 9 202 2 13 41 59 Asian/Pacific Islander 2 216 2 21 55 45 American Indian 2 208 2 15 50 50 Grade 8 70 White 268 3 34 77 23 Black 16 238 0 8 44 56 Hispanic 10 242 I 13 49 51 AsianlPacific Islander 3 270 6 38 77 23 American Indian 1 251 I 18 60 40 Grade 12 White 72 297 4 43 82 18 Black 15 272 0 16 54 46 9 277 Hispanic 1 21 61 39 Asian/Pacific Islander 4 291 4 39 74 26 American Indian 0 272 I 24 S2 48 Source: National Assessment of Educational Progress (NAEP), 1992 Reading Assessment. Reprinted from "NAEP 1992 Reading Report Card for the Nation and the States. " l be reading at the advanced level . A much higher percent of White Americans are performing at the proficient and advanced levels.

Details
Schlagworte

Titel: Equity and Excellence in Educational Testing and Assessment
Autoren/Herausgeber: Michael T. Nettles, Arie L. Nettles (Hrsg.)
Aus der Reihe: Evaluation in Education and Human Services
Ausgabe: Softcover reprint of the original 1st ed. 1995

ISBN/EAN: 9789401042765

Seitenzahl: 377
Format: 23,5 x 15,5 cm
Produktform: Taschenbuch/Softcover
Gewicht: 605 g
Sprache: Englisch

buchhandel.de - Newsletter
Möchten Sie sich für den Newsletter anmelden?


Bitte geben Sie eine gültige E-Mail-Adresse ein.
Lieber nicht