Erweiterte
Suche ›

Factors Driving Social Network Site Usage

Buch
59,99 € Lieferbar in 2-3 Tagen
Dieses Produkt ist auch verfügbar als:

Kurzbeschreibung

Based on multiple surveys, the present book gives valuable insights into the factors driving Social Network Site usage behavior for both practitioners and academics. By empirically evaluating multiple influence factors, it contributes to the current body of knowledge on Social Network Site usage behavior and provides multiple practical implications for Social Network Site service providers, advertisers, etc.

Details
Schlagworte
Autor

Titel: Factors Driving Social Network Site Usage
Autoren/Herausgeber: Claus-Peter H. Ernst
Ausgabe: 2015

ISBN/EAN: 9783658099176

Seitenzahl: 123
Format: 21 x 14,8 cm
Produktform: Taschenbuch/Softcover
Gewicht: 193 g
Sprache: Englisch

Claus-Peter H. Ernst is a professor of information systems and business administration in Frankfurt am Main. He obtained his doctorate degree in business administration at the Johannes Gutenberg University Mainz under the supervision of Prof. Dr. Franz Rothlauf.

buchhandel.de - Newsletter
Möchten Sie sich für den Newsletter anmelden?


Bitte geben Sie eine gültige E-Mail-Adresse ein.
Lieber nicht