Suche ›

Islam, Modernity and Entrepreneurship among the Malays

155,14 € Lieferbar in 5-7 Tagen


The book is based on original research on the entrepreneurial leaders in the Malay community and on the author's own participation in Malay business ventures. Sloane draws on her experience of working in Wall Street to analyse the ironies and contradictions in both the prevailing Western, Asian and Malay definitions of entrepreneurship and the 'heroes' of competing styles of capitalism.


Titel: Islam, Modernity and Entrepreneurship among the Malays
Autoren/Herausgeber: P. Sloane
Aus der Reihe: St Antony's
Ausgabe: 1999

ISBN/EAN: 9780333712757

Seitenzahl: 233
Format: 21,6 x 14 cm
Produktform: Hardcover/Gebunden
Gewicht: 465 g
Sprache: Englisch

Patricia Sloane is Research Fellow at the Institute of Malaysian and International Studies, National University of Malaysia. - Newsletter
Möchten Sie sich für den Newsletter anmelden?

Bitte geben Sie eine gültige E-Mail-Adresse ein.
Lieber nicht