Erweiterte
Suche ›

Journalism and Media Convergence

De Gruyter,
Buch
19,95 € Lieferbar in 2-3 Tagen
Dieses Produkt ist auch verfügbar als:

Kurzbeschreibung

Journalism is under ever-increasing pressure, due in large part to the phenomenon of media convergence. Not only does media convergence redefine the tasks of journalists and newsrooms, it also re-shapes the business environments of media companies. In this book, international media practitioners and researchers describe and analyze the relationships between media convergence and advertising, public relations, social media and other areas of communication posing a challenge to journalism.

Details
Schlagworte
Autor

Titel: Journalism and Media Convergence
Autoren/Herausgeber: Heinz-Werner Nienstedt, Stephan Russ-Mohl, Bartosz Wilczek (Hrsg.)
Aus der Reihe: Media Convergence / Medienkonvergenz

ISBN/EAN: 9783110484564

Seitenzahl: 170
Format: 23 x 15,5 cm
Produktform: Taschenbuch/Softcover
Gewicht: 423 g
Sprache: Englisch

Stephan Ruß-Mohl, Università della Svizzera italiana, Switzerland; Heinz-Werner Nienstedt, Uni Mainz; Bartosz Wilczek, Switzerland.

buchhandel.de - Newsletter
Möchten Sie sich für den Newsletter anmelden?


Bitte geben Sie eine gültige E-Mail-Adresse ein.
Lieber nicht