Erweiterte
Suche ›

Marketing Research

International Student Version

von
Wiley, J,
Buch
259,00 € Lieferbar in 2-3 Tagen

Kurzbeschreibung

Marketing Research, 11th Edition prepares marketing students to make data driven business decisions. With a focus on market intelligence, strategy, theory and application, the authors introduce the latest developments in the field of marketing research and discuss their impact on marketing research applications--all in a macro-micro-macro framework to help students understand the big picture.
This revised edition, while building on the online marketing research content, tracks recent developments in areas such as relationship marketing, social media, and mobile marketing and explores how these advancements are moving to the forefront of business strategies.

Details
Schlagworte

Titel: Marketing Research
Autoren/Herausgeber: David A. Aaker, V. Kumar, Robert Leone, George S. Day
Ausgabe: 11. Auflage

ISBN/EAN: 9781118321812

Seitenzahl: 662
Format: 25 x 20,4 cm
Produktform: Taschenbuch/Softcover
Gewicht: 666 g
Sprache: Englisch

buchhandel.de - Newsletter
Möchten Sie sich für den Newsletter anmelden?


Bitte geben Sie eine gültige E-Mail-Adresse ein.
Lieber nicht