Erweiterte
Suche ›

Neoliberalism, Media and the Political

Buch
37,44 € Lieferbar in 2-3 Tagen
Dieses Produkt ist auch verfügbar als:

Kurzbeschreibung

Neoliberalism, Media and the Political examines the condition of media and journalism in neoliberal cultures. Emphasizing neoliberalism's status as a political ideology that is simultaneously hostile to politics, the book presents a critical theoretical argument supported by empirical illustrations from New Zealand, Ireland, the UK and the US.

Details
Schlagworte
Autor

Titel: Neoliberalism, Media and the Political
Autoren/Herausgeber: S. Phelan
Ausgabe: 1st ed. 2014

ISBN/EAN: 9781349455966

Seitenzahl: 242
Format: 21,6 x 14 cm
Produktform: Taschenbuch/Softcover
Gewicht: 330 g
Sprache: Englisch

Sean Phelan is Senior Lecturer at the School of Communication, Journalism and Marketing, Massey University, Wellington, New Zealand. He is the co-editor of Discourse Theory and Critical Media Politics (2011) and Scooped: The Politics and Power of Journalism in Aotearoa New Zealand (2012).

buchhandel.de - Newsletter
Möchten Sie sich für den Newsletter anmelden?


Bitte geben Sie eine gültige E-Mail-Adresse ein.
Lieber nicht