Erweiterte
Suche ›

New Media and the New Middle East

Buch
37,44 € Lieferbar in 2-3 Tagen
Dieses Produkt ist auch verfügbar als:

Kurzbeschreibung

In this book, leading international scholars examine the way new media is reshaping lives and politics. Covering topics from women's rights to terrorism, and countries from Israel to Saudi Arabia, these authors explore the global and regional ramifications of the proliferation of communication technologies and the information they disseminate.

Details
Schlagworte
Autor

Titel: New Media and the New Middle East
Autoren/Herausgeber: Philip Seib
Aus der Reihe: The Palgrave Macmillan Series in International Political Communication
Ausgabe: 2007

ISBN/EAN: 9780230619234

Seitenzahl: 263
Format: 21,6 x 14 cm
Produktform: Taschenbuch/Softcover
Gewicht: 335 g
Sprache: Englisch

PHILIP SEIB is Professor of Journalism and Public Diplomacy at the University of Southern California, USA.

buchhandel.de - Newsletter
Möchten Sie sich für den Newsletter anmelden?


Bitte geben Sie eine gültige E-Mail-Adresse ein.
Lieber nicht