Erweiterte
Suche ›

Personal Media and Everyday Life

A Networked Lifeworld

Buch
64,19 € Lieferbar in 2-3 Tagen
Dieses Produkt ist auch verfügbar als:

Kurzbeschreibung

This book addresses the widespread use of digital personal media in daily life. With a sociological and historical perspective, it explores the media-enhanced individualization and rationalization of the lifeworld, discussing the dramatic mediatization of daily life and calling on theorists such as McLuhan, Habermas and Goffman.

Details
Schlagworte
Autor

Titel: Personal Media and Everyday Life
Autoren/Herausgeber: T. Rasmussen
Ausgabe: 1st ed. 2014

ISBN/EAN: 9781349496037

Seitenzahl: 141
Format: 21,6 x 14 cm
Produktform: Taschenbuch/Softcover
Gewicht: 195 g
Sprache: Englisch

Terje Rasmussen is Professor of Media Studies at the Department of Media and Communication, University of Oslo, Norway. His books in English include Social Theory and Communication Technology and Digital Media Revisited: Theoretical and Conceptual Innovations in Digital Domains (with Gunnar Liestøl and Andrew Morrison).

buchhandel.de - Newsletter
Möchten Sie sich für den Newsletter anmelden?


Bitte geben Sie eine gültige E-Mail-Adresse ein.
Lieber nicht