Erweiterte
Suche ›

Postfemininities in Popular Culture

Buch
96,29 € Lieferbar in 2-3 Tagen
Dieses Produkt ist auch verfügbar als:

Kurzbeschreibung

Addressing the contradictions surrounding modern-day femininity and its complicated relationship with feminism and postfeminism, this book examines a range of popular female and feminist icons and paradigms. It offers an innovative and forward-looking perspective on femininity and the modern female self.

Details
Schlagworte
Autor

Titel: Postfemininities in Popular Culture
Autoren/Herausgeber: Stephanie Genz
Ausgabe: 1st ed. 2009

ISBN/EAN: 9781349362387

Seitenzahl: 218
Format: 21,6 x 14 cm
Produktform: Taschenbuch/Softcover
Gewicht: 295 g
Sprache: Englisch

STÉPHANIE GENZ is Senior Lecturer in Media and Culture at Edge Hill University, UK. She specializes in contemporary gender and cultural theory. Her publications include Postfeminism: Culture Texts and Theories, Postfeminist Gothic: Critical Interventions in Contemporary Culture and Key Concepts in Popular Culture. 

buchhandel.de - Newsletter
Möchten Sie sich für den Newsletter anmelden?


Bitte geben Sie eine gültige E-Mail-Adresse ein.
Lieber nicht