Erweiterte
Suche ›

Public Space, Media Space

von
Buch
85,59 € Lieferbar in 2-3 Tagen
Dieses Produkt ist auch verfügbar als:

Kurzbeschreibung

Public Space, Media Space asks how media saturation are transforming public space and our experience of it. From the role of graffiti and Youtube videos of street art in the Cairo revolution, to OOH (Out of Home) advertising, the book is diverse in its approach and global in its coverage.

Details
Schlagworte
Autor

Titel: Public Space, Media Space
Autoren/Herausgeber: C. Berry, J. Harbord, R. Moore (Hrsg.)
Ausgabe: 1st ed. 2013

ISBN/EAN: 9781349439744

Seitenzahl: 284
Format: 21,6 x 14 cm
Produktform: Taschenbuch/Softcover
Gewicht: 380 g
Sprache: Englisch

MONA ABAZA Professor of Sociology at the American University in Cairo, Egypt
MICHAEL BULL Reader in Media at the University of Sussex, UK
FRANCESCO CASETTI Professor of Film and Media at Yale University, USA
BEATRIZ COLOMINA Architectural historian and theorist
ANNE M. CRONIN Senior Lecturer in Sociology at Lancaster University, UK
TAMSIN DILLON Director of Art on the Underground
HELEN GRACE Visiting Professor at National Central University in Taiwan
ZLATAN KRAJINA University of Zagreb, Croatia
MARYSIA LEWANDOWSKA Artist
LISA PARKS Professor of Film and Media Studies at the University of California, Santa Barbara, USA

buchhandel.de - Newsletter
Möchten Sie sich für den Newsletter anmelden?


Bitte geben Sie eine gültige E-Mail-Adresse ein.
Lieber nicht