Erweiterte
Suche ›

The Brand Glossary

Buch
60,98 € Lieferbar in 2-3 Tagen
Dieses Produkt ist auch verfügbar als:

Kurzbeschreibung

Branding is a vital management function, yet brand language is varied, misunderstood and often abused. With this book, Interbrand, the leading brand strategy and design consultancy, sets out to demystify, educate, inform and entertain. Much more than a glossary, this book is an invaluable companion for all those creating and managing brands.

Details
Schlagworte
Autor

Titel: The Brand Glossary
Autoren/Herausgeber: Interbrand
Ausgabe: 2007

ISBN/EAN: 9781403998095

Seitenzahl: 141
Format: 27,9 x 21 cm
Produktform: Taschenbuch/Softcover
Gewicht: 373 g
Sprache: Englisch

JEFF SWYSTUN is Global Director of Interbrand, the world's leading branding consultancy, which has worked with leading global brands. The book contains contributions from branding experts at Interbrand.

buchhandel.de - Newsletter
Möchten Sie sich für den Newsletter anmelden?


Bitte geben Sie eine gültige E-Mail-Adresse ein.
Lieber nicht