Erweiterte
Suche ›

The New Global Marketing Reality

Buch
74,89 € Lieferbar in 5-7 Tagen
Dieses Produkt ist auch verfügbar als:

Kurzbeschreibung

Marketing practices have fundamentally changed over the past decade. This book documents the nature of these changes, examines their impact on marketeers and marketing, explains the results of a major international study into the changing nature of contemporary marketing practices, assesses their implications for marketing and marketeers and provides guidance for those who are implementing change processes to improve value creation capabilities.

Details
Schlagworte
Autor

Titel: The New Global Marketing Reality
Autoren/Herausgeber: R. Brookes, R. Palmer
Ausgabe: 2004

ISBN/EAN: 9781403905208

Seitenzahl: 292
Format: 22,9 x 15,2 cm
Produktform: Hardcover/Gebunden
Gewicht: 592 g
Sprache: Englisch

RICHARD BROOKES is Associate Professor in the Department of Marketing at the University of Auckland, New Zealand.ROGER PALMER is in the Marketing and Logistics Group at Cranfield School of Management.

buchhandel.de - Newsletter
Möchten Sie sich für den Newsletter anmelden?


Bitte geben Sie eine gültige E-Mail-Adresse ein.
Lieber nicht