Erweiterte
Suche ›

The Psychology of Social Networking Vol.2

Identity and Relationships in Online Communities

De Gruyter Open,
Buch
99,95 € Lieferbar in 2-3 Tagen

Kurzbeschreibung

This book describe the Psychology of Social Networking. In order to ‘be online’, an individual has to create an online presence. This online self is presented in different ways, with diverse goals and aims in order to engage in different social media activities and to achieve desired outcomes. The authors propose a wide overview of the psychology of social networking and the several implications of new media in our lives.

Details
Schlagworte
Autor

Titel: The Psychology of Social Networking Vol.2
Autoren/Herausgeber: Giuseppe Riva, Brenda K. Wiederhold, Pietro Cipresso

ISBN/EAN: 9783110473841

Seitenzahl: 246
Format: 24 x 17 cm
Produktform: Hardcover/Gebunden
Gewicht: 656 g
Sprache: Englisch

Giuseppe Riva, Brenda K. Wiederhold, Pietro Cipresso

buchhandel.de - Newsletter
Möchten Sie sich für den Newsletter anmelden?


Bitte geben Sie eine gültige E-Mail-Adresse ein.
Lieber nicht